punk65

Alla inlägg under mars 2016

Av Peter Karlsson - 27 mars 2016 21:52

Hej alla vänner .

nu när det närmar sig slutet på påsken så måste jag ändå säga vad jag har på hjärtat.

Jag har varit sjuk i influensa förkylning och annat börja kännas bättre,

men nog om det, Det har hänt mycket dålig saker i hela Europa .

Vad jag inte förstår det med is är varför dödar dom oskyldiga människor.

Om jag hade slängt in en bomb i en muslimsk folksamling vad hade det betytt???

Bara mer våld men man borde kanske göra det för is tänker inte på mina kristna kompisar.

Förstår inte på mig dessa fanatiker att man kan göra så mot andra och sina egna .

Som dom sa det finns inga oskulder i himmeln dom hamnar i helvetet direkt,

Men det vet de nog om man har sunt förnuft.

Nog om det .

känner mig lite som en kille som inte vet varken ut eller in, men så mycket vet jag 

att om alla hade det minsta sundra förnuft så hade världen sett annorlunda ut.

Vi ses snart igen ä

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards