punk65

Alla inlägg under januari 2013

Av Peter Karlsson - 18 januari 2013 19:11

Såja hemkommen från Malag, mycket trevlig o kul alla har det bra, ja o vi hade konferans med men det är inte av ert intresse. jag bara berättar det roliga för det hade vi.

Kom ner väldigt sent till Malaga sen en åktur till fuengriola stannar vid en hög mur med en grind bakom den var det en trappa man såg nästan inget när man gick upp.Väl när vi kom inn var det ett stort rum med en stor soffa, Där landade jag men inte ensam alla stömmade in och vi pratade om vårt program och vad som skulle hända, ja vi tog en öl med.

Dagen därpå  Spelade jag golf med några killar blev tva av 3 möjliga hehe. Dom andra splede ensport som heter Paddel.

(För er som inte vet vad paddel är det är en spelform av strandtennis och squash och tennis det är en av spaniens största sport) Dom hade jätte roligt , Men dagen efter var dom inte så glada ni vet säker varför Träningsvärk he ha.

Två dagar nere på padel och stranden innan vi åkte vidare till Sierra Nevada.

Ja konferans där med och upp i bergen för skidåkning tyvärr åkte jag inte skidor men jag var uppe i backen.

Men det häftiga var att dagen innan då solade vi och mådde gått 20 grader varmt nere i Fuegriola.

Det måste man bara tacka cheferna och kamraterna för en underbar resa.


Mod är ofta brist på kunskap, medan fegheti många fallär baserat pågod information. 

Av Peter Karlsson - 8 januari 2013 19:09

 God Fortsättning på det nya året.

Då var det dax igen med ett nytt försök, Man glömmer både tid o rum när man är ledig så mycket.

Har haft en trevlig Jul o Nyår med släkten. Fick några julklappar det måste innebära att jag har varit snäll.

Nog om det! Skall med firman på konferansresa till Malaga,

Det skall bli riktigt skönt med värme ca 20 grader nice.När vi kommer hem därifrån börjar vi med matrutan igen,

hoppas på spännande maträtter. Jag har några på lut som jag gjorde nu i vintras fick bra beröm,Får väl bjuda hem fler mäniskor som kan bedömma maten med? he he (inte bara släkten).


P.s Där makten har rätt, har rätten ingen makt.  Norskt ordspråk

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards