punk65

Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

Tillbaka

Av Peter Karlsson - 18 juli 2011 17:45

Hej igen alla läsare.


Har haft 5 veckor semester har bara 4  kvar kul va.

Har haft en kass rygg i 3 veckor, så nu kan man sitta ordentligt igen.

Som sagt var är det grilltider nu så man lagar inte jätte mycket ute i köket,

Har dock ett litet tips när ni grillar,Låt köttet ligga stilla på grillen en bra stund innan ni vänder den.Tex entrecote mediumröd 4minuter på var sida men efter 2 vrider ni kötter 45 grader så får ni dom ränderna du får på resturang, inga problem .

Efter grillning lägg in köttet i folie låt vila i 5 minuter.

Har ett litet bra tips på fylld fläsk filè som är gott att grilla.

Kommer senare.


I segerns stund förtjänar man champagne, i nederlag behöver man den.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter Karlsson - 27 mars 2016 21:52

Hej alla vänner . nu när det närmar sig slutet på påsken så måste jag ändå säga vad jag har på hjärtat. Jag har varit sjuk i influensa förkylning och annat börja kännas bättre, men nog om det, Det har hänt mycket dålig saker i hela Europa . V...

Av Peter Karlsson - 2 februari 2013 14:05

Tjena på er. Såg en film igår om Julia & Juliet handlade om en kvinna som gjort en kokbok, Och en annan som fick för sig att göra alla 524 recepten på 1 år. Den var lite komisk men helt ok att titta på, Det såg jag en fredags kväll helt ensa...

Av Peter Karlsson - 18 januari 2013 19:11

Såja hemkommen från Malag, mycket trevlig o kul alla har det bra, ja o vi hade konferans med men det är inte av ert intresse. jag bara berättar det roliga för det hade vi. Kom ner väldigt sent till Malaga sen en åktur till fuengriola stannar vid en...

Av Peter Karlsson - 8 januari 2013 19:09

 God Fortsättning på det nya året. Då var det dax igen med ett nytt försök, Man glömmer både tid o rum när man är ledig så mycket. Har haft en trevlig Jul o Nyår med släkten. Fick några julklappar det måste innebära att jag har varit snäll. Nog...

Av Peter Karlsson - 18 juli 2011 17:45

Hej igen alla läsare.   Har haft 5 veckor semester har bara 4  kvar kul va. Har haft en kass rygg i 3 veckor, så nu kan man sitta ordentligt igen. Som sagt var är det grilltider nu så man lagar inte jätte mycket ute i köket, Har dock ett li...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards